Objednávky, doprava, reklamace

objednavky_34165569_sObjednávání

  1. Veškeré ceny v E-SHOPU jsou uvedeny bez DPH. Pro všechny výrobky je sazba DPH stanovena na 21 %, které je nutno k ceně vždy připočítat.
  2. Svoje objednávky zasílejte e-mailem na adresu: vistex@vistex.cz nebo využijte možnost objednávek prostřednictvím e-shopu; podle IČ budou k jednotlivým položkám přiřazeny sjednané ceny, jsou-li ve vzájemném obchodu nastaveny
  3. Pokud nemáte možnost odeslat objednávku e-malem, můžete objednat telefonicky na čísle 588 000 518 nebo na jiných číslech uvedených v oddíle Kontakty
  4. Každá objednávka musí obsahovat všechny potřebné údaje pro zadání objednávky do elektronického systému:
  5. Identifikace objednatele – IČ, jméno, adresa, fakturační adresa, dodací adresa
  6. Výběr položek formou objednacích čísel a počtu požadovaných kusů/balení
  7. Obratem obdržíte potvrzení přijaté objednávky, což je zároveň potvrzením o zpracování objednávky. Pečlivě prosím potvrzení kontrolujte. Někdy jsou vaše informace zastaralé a v potvrzení objednávky zjistíte, zda nebyl některý kód nahrazen novým zbožím a podobně
  8. Všechny objednávky jsou evidovány do úplného vykrytí
  9. Pokud objednávku obdržíme do 12:00 hod, zboží bude expedováno téhož dne a dodací termín je následující pracovní den.
  10. Pokud nedosahuje objednávka výše 3000 Kč bez DPH, účtujeme manipulační poplatek ve výši 120 Kč. Poplatek se účtuje pouze jednou, i když je objednávka rozdělena do dvou nebo více dodávek
  11. K objednávkám nad 10 000 Kč bez DPH obdržíte slevu 3 % (platí v obchodních případech mimo veřejné zakázky)
  12. Všechny platby za zboží je třeba provést převodem – společně s dodávkou obdržíte dodací list a fakturu

 

dopravaDoprava

Objednávky, které obdržíme do 12:00 hod, se expedují v režimu „24“, to znamená téhož dne, aby bylo dodáno do 24 hodin.

Pro dopravu zboží k zákazníkovi využíváme smluvních externích partnerů.

 

Reklamace

Pokud při přejímce zboží zjistíte, že je poškozené špatným zacházením v průběhu přepravy, poznačte prosím výhradu při podpisu převzetí zboží. Na takto poškozené zboží se v opačném případě záruka nemůže vztahovat. Pokud přepravní společnost poškodila zboží tak, že je nepoužitelné, odmítněte přejímku a kontaktujte nás prosím na zákaznické lince 588 000 518 nebo 588 000 520 a nebo e-mailem na vistex@vistex.cz

Pokud zjistíte závadu na zboží po jeho rozbalení, vyplňte prosím reklamační protokol.

Na vaši reklamaci budeme reagovat co nejdříve, budeme vás kontaktovat a navrhneme vám způsob řešení.

Back to Top